БІОЛОГІЯ 6 КЛАС

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

/Files/images/papka/біологія 6 клас.png РОЗКЛАД ОНЛАЙН УРОКІВ

/Files/images/papka/92575468_254595622243899_4661132804380164096_n.jpg

Теми онлайн уроків:

06.04 Хвощі. Плауни

09.04 Папороті

(Повторюйте теми онлайн уроків та узагальніть свої знання. Чудове пояснення)

/Files/images/mo_foto/63837765_909932yavi27pc1q.gif

08.04 Практична робота "ПОРІВНЯННЯ БУДОВИ МОХІВ, ПАПОРОТЕЙ, ТА ПОКРИТОНАСІННИХ РОСЛИН"
1. Розгляньте запропоновані рослини
/Files/images/papka/мхи (2).png/Files/images/papka/Dryopteris_filix_mas_nf.jpg/Files/images/papka/фіалка.png
2. Результат досліджень занесіть до таблиці

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОХІВ, ПАПОРОТЕЙ ТА ПОКРИТОНАСІННИХ РОСЛИН.
Позначте знаком "+" правильні твердження у відповідному стовпчику
ОЗНАКИМОХИПАПОРОТІПОКРИТОНАСІННІ
1. Утворюють насіння
2. Листки дуже дрібні та являють собою вирости стебла
3. Спори розміщуються в коробочці
4. Деякі представники ростуть у водоймах
5. Представлені трав'нистими рослинами
6. Вимерлі види відіграли важливу роль в утворенні кам'яного вугілля
7. Для поцесу запліднення потрібна вода
8. Мають ризоїди
9. Життєві форми - дерева, кущі, трави
10. Утворюють квітку
11. Молоді листки равликоподібно закручені
3. Опишіть спільні і відмінні ознаки в будові папоротей та покритонасінних рослин.
Домашнє завд. Перелянути онлайн уроки

/Files/images/mo_foto/63837765_909932yavi27pc1q.gif

06.04 Тема. ПОКРИТОНАСІННІ (КВІТКОВІ)
Вивчаємо § 45
1. Перегляньте навчальне відео:/Files/images/papka/ю-туб.png

2. Заповніть таблицю:

Порівняльна характеристика однодольних та дводольних рослин

ОЗНАКАОДНОДОЛЬНІДВОДОЛЬНІ
Кількість сім'ядолей
у зародку
Тип кореневої системи
Тип жилкування листків
Наявність камбію
3. Завдання: виберіть правильну відповідь (тест 1, 2 стор. 169)
4. Дати відповіді на пит 1-3 (стор 170 (усно))

/Files/images/mo_foto/63837765_909932yavi27pc1q.gif

01/04 Тема. ГОЛОНАСІННІ
МАТЕРІАЛ ДЛЯ ВИВЧЕННЯПРАКТИЧНА ЧАСТИНАМАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Вивчаємо § 44

План вивчення:

1) Загальна характеристика голонасінних (стор.164)

Перегляньте відео
/Files/images/papka/ю-туб.png

2) Особливості будови та життєдіяльності хвойних (Лабораторне дослідження)

3) Значення голонасінних в природі та житті людини
Лабораторне дослідження 13 "Будова пагонів і шишок хвойних рослин"
Хід дослідження:
1) Розгляньте пагони сосни(мал. 179) і ялини (мал. 178);Зверніть увагу на довжину хвоїнок, їх форму та розташування на пагонах. Дані занесіть до таблиці
/Files/images/papka/хвоя.png
2) Розгляньте зрілі шишки сосни і ялини, зверніть увагу на колір, форму і розміри. Дані занесіть до таблиці
/Files/images/papka/шишки.png
Дайте відповіді на запитання:
1. Що формується в шишках?
2. Якого кольору молоді жіночі шишки сосни?
Що утворюється в чоловічих і жіночих шишках?



Інтерактивна вправа "Різноманітність Голонасінних"

/Files/images/mo_foto/63837765_909932yavi27pc1q.gif

30.03 Тема. ПЛАУНИ, ХВОЩІ, ПАПОРОТІ
МАТЕРІАЛ ДЛЯ ВИВЧЕННЯПРАКТИЧНА ЧАСТИНАМАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
§ 43

опрацювати наступні питання:


1) Особливості Плаунів.

2) Особливості Хвощів

3) Особливості будови та розмноження Папоротеподібних
Лабораторне дослідження 13 Будова папоротей
Завдання: Замалюйте в зошиті загальний вигляд папороті і позначте: листки, кореневище, корені, купки спорангіїв, равликоподібні зачаткові листки.
/Files/images/papka/папороть.png



Висновок:
Дайте відповіді на питання
1)Що таке заросток?;
2) Що міститься у спорангіях папороті;
3) З чого розвивається заросток?;
4) За яких умов можливе запліднення у папоротей?;
4) Що виростає із зиготи папороті?
Інтерактивна вправа "Життєвий цикл папоротеподібних"


Інтерактивна вправа "Життєвий цикл плауна булавовидного"


Інтерактивна вправа "Спорові рослини"


Дайте відповіді на запитання
Пройдіть ТЕСТ


18.03 Тема. МОХИ
МАТЕРІАЛ ДЛЯ ВИВЧЕННЯПРАКТИЧНА ЧАСТИНАМАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
§ 42

опрацювати наступні питання:

1) Характерні риси Мохів

2) Цикл розвитку Зозулиного льону (чергування статевого і нестатевого поколінь)

3) Як утворюється торф?
1.Лабораторне дослідження 12 Будова моху
Замалюйте схематично мал.169 (Б), зробіть позначення чоловічої і жіночої особин, спорофіта.
/Files/images/papka/мох.png



У висновку зазначте:
1) Що таке спорангій?
2) яка будова особин статевого і нестатевого поколінь зозулиного льону?

Інтерактивна вправа "Життєвий цикл моху"Пройдіть ТЕСТ

16.03 Тема. ВОДОРОСТІ
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯПРАКТИЧНА ЧАСТИНАМАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
§ 41 опрацювати
Групи водоростей
1.Лабораторне дослідження 11 Будова зелених нитчатих водоростей.
2. Виписати представників Зелених, Червоних, Бурих водоростей
Кросворд "Водорості"
Інтерактивна вправа "Водорості"
Інтерактивна вправа "Різноманітність водоростей"
Перевірте свої знання пройшовши тестування з теми: Тест з теми "ВОДОРОСТІ"
Кiлькiсть переглядiв: 754

Коментарi